Aviation Ancienne
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.



 
AccueilDernières imagesRechercherS'enregistrerRéservé aux membresRéservé aux membresSite AARéservé aux membresRéservé aux membresConnexion
Le Deal du moment : -29%
PC portable – MEDION 15,6″ FHD Intel i7 ...
Voir le deal
499.99 €

 

 Chti un jour Chti toujours

Aller en bas 
2 participants
AuteurMessage
Dundas
Invité
avatar



Chti un jour Chti toujours Empty
MessageSujet: Ch’est un bon d’mi je sais que vespa va pas aimer   Chti un jour Chti toujours EmptySam 31 Mar 2007 - 4:23

Quand les ch’ti mis is sortent d’eul grand messe ; quand les ch’ti mis is sortent d’eul grand messe
Savez vous bin ami pour quo qu’is s’pressent ? Savez vous bin ami pour quo qu’is s’pressent ?
Pour boire un d’mi !

Ch’est eune jatte d’bière chérie ! Ch’est eune bonne bière qui nous rind la vie !
Ch’est eune bonne bière qui nous met tous in train !
Ch’est, ch’est, ch’est un bon d’mi ! Ch’est un bon d’mi qui nous rind à la vie !
Cha vaut un bieau rojin, ch’est un bon d’mi qui nous met tous in train

Quand les ch’ti mis is s’in vont à’l’kermesse ; quand les ch’ti mis is s’in vont à’l’kermesse
Savez vous bien ch’qu’ils préfèrent aux bielles fesses ? Savez vous bien ch’qu’ils préfèrent aux bielles fesses ?
Ch’est un bon d’mi !

Ch’est eune jatte d’bière chérie ! Ch’est eune bonne bière qui nous rind la vie !
Ch’est eune bonne bière qui nous met tous in train !
Ch’est, ch’est, ch’est un bon d’mi ! Ch’est un bon d’mi qui nous rind à la vie !
Cha vaut un bieau rojin, ch’est un bon d’mi qui nous met tous in train

Quand un ch’ti mi i ravisse eune pucelle ; quand un ch’ti mi i ravisse eune pucelle !
Savez vous bien ch’qu’i li dit dins s’n’oreile ? Savez vous bien ch’qu’i li dit dins s’n’oreile ?
Vins boire un d’mi !

Ch’est eune jatte d’bière chérie ! Ch’est eune bonne bière qui nous rind la vie !
Ch’est eune bonne bière qui nous met tous in train !
Ch’est, ch’est, ch’est un bon d’mi ! Ch’est un bon d’mi qui nous rind à la vie !
Cha vaut un bieau rojin, ch’est un bon d’mi qui nous met tous in train

Quand un ch’ti mi s’a fait mouquer s’louloutte ; quand un ch’ti mi s’a fait mouquer s’louloutte
Savez vous bin qu’i’n’brait même pas eune goutte ! Savez vous bin qu’i’n’brait même pas eune goutte !
I bot un d’mi !

Ch’est eune jatte d’bière chérie ! Ch’est eune bonne bière qui nous rind la vie !
Ch’est eune bonne bière qui nous met tous in train !
Ch’est, ch’est, ch’est un bon d’mi ! Ch’est un bon d’mi qui nous rind à la vie !
Cha vaut un bieau rojin, ch’est un bon d’mi qui nous met tous in train

Quand les ch’ti mis s’in vont à’l’pichotière ; quand les ch’ti mis s’in vont à’l’pichotière
Savez vous bin pouquo qu’is sont si fiers ? Savez vous bin pouquo qu’is sont si fiers ?
Ch’est d’boire des d’mis !

Ch’est eune jatte d’bière chérie ! Ch’est eune bonne bière qui nous rind la vie !
Ch’est eune bonne bière qui nous met tous in train !
Ch’est, ch’est, ch’est un bon d’mi ! Ch’est un bon d’mi qui nous rind à la vie !
Cha vaut un bieau rojin, ch’est un bon d’mi qui nous met tous in train

Quand les ch’ti mis is cantent des canchons ; quand les ch’ti mis is cantent des canchons
Savez vous bin s’qu’is chuchent pour être cochons ? Savez vous bin s’qu’is chuchent pour être cochons ?
Is boivent des d’mis !

Ch’est eune jatte d’bière chérie ! Ch’est eune bonne bière qui nous rind la vie !
Ch’est eune bonne bière qui nous met tous in train !
Ch’est, ch’est, ch’est un bon d’mi ! Ch’est un bon d’mi qui nous rind à la vie !
Cha vaut un bieau rojin, ch’est un bon d’mi qui nous met tous in train

Quand un ch’ti mi i’est à l’agonie ; quand un ch’ti mi i’est à l’agonie
Savez vous bin che qu’i li rind la vie ? Savez vous bin che qu’i li rind la vie ?
I boit un d’mi !

Ch’est eune jatte d’bière chérie ! Ch’est eune bonne bière qui nous rind la vie !
Ch’est eune bonne bière qui nous met tous in train !
Ch’est, ch’est, ch’est un bon d’mi ! Ch’est un bon d’mi qui nous rind à la vie !
Cha vaut un bieau rojin, ch’est un bon d’mi qui nous met tous in train
Revenir en haut Aller en bas
Dundas
Invité
avatar



Chti un jour Chti toujours Empty
MessageSujet: Chti un jour Chti toujours   Chti un jour Chti toujours EmptySam 31 Mar 2007 - 4:47

*
* Change ton apparence
* Dépose une photo
* Ecris un message blog

Amis (27)

* Plus...

Clans (2)

* Amis amitié
* Tally-ho
* Plus...

* Facebox →
* profils →
* fltdundas →
* J'aime le chti et je le laisserai pas tomber.

Ah bin non non que le chti i n’est pas mort, car il blogue encore, car il blogue encore…

Il vit, s’adapte, se souvient de son passé sans s’y complaire, des textes anciens sont redécouverts,
des nouveaux se créent, des artistes se produisent en spectacle, des écrivains publient…

Min but est d’glicher d’sus el vague chti,
et mon seul espoir c’est qu’un jour un de mes arrières arrières petits enfants dise :
j’l’arconnos ch’est min chti grand-père, i vivot d’su la chelle côte d’iopale.
A ch’timps là i parlotent incor deux languages, el chti et pis el’patois « français ».

P’tit à p’tit, je m’raproprie min passé,
à cops d’imaches de m’infance, ed’ parfum, ed’ rigolate et d’bons souvenirs ;
l’véhicule ed tout cha, ché pon in manicrack ed’ diape, inne tartiole ed’ducasse, non ch’est le chti.

chti, mi ch’t’a querre, j’te laich’rai pon querre.

Régis Lenglos - Berck - Le 1 mars 2007

Traduction littérale :

Ah bien non non que le chti i n’est pas mort, car il blogue encore, car il blogue encore…

Il vit, s’adapte, se souvient de son passé sans s’y complaire,
des textes anciens sont redécouverts, des nouveaux se créent,
des artistes se produisent en spectacle, des écrivains publient…

Mon seul but est de surfer sur la vague chti,
et mon seul espoir c’est qu’un jour un de mes arrières arrières petits enfants dise :
je le reconnais, c’est mon chti grand-père, il vivait sur la côte d’opale.
En ce temps, ils parlaient encore deux langages, le chti et puis le patois « français ».

Petit à petit, je me réapproprie mon passé,
à coup d’images de mon enfance, de parfum, de rigolade et de bon souvenirs,
le véhicule de tout cela, ce n’est pas un engin mécanique du diable, un crincrin de ducasse, non c’est le chti.

J'aime le chti, je ne le laisserai pas tomber.


bin Ché decidé maintenant chu n importe quel forum eje' vais parler el langue ed ché mi et chti lal qui es po contint ché parel
ché a dire in patois pas ichis vu qu ej m in vais (en fr dundas s en vas)
raz el bol ed m inrtenir a faire du bio parlache
donc (tient c francais) ed de barrer dé chforum pu el temps ed faire des bio truc ej garde cha pou mi, pou el mien ed forum mémi ché pas el meme que stilale mi in parle que du 609 ché victoires et ché defaites

bon aller mes gins a l arvoillure Chti un jour Chti toujours 34 dans un ote monde pitete
bye sans rencune je ferais une traduction pour ce qui ne comprenne pas
si j ai le temps Chti un jour Chti toujours 43
vespa va faire la gueule Chti un jour Chti toujours 01 car pas le droit de parler la langue de son coin Chti un jour Chti toujours 09
Revenir en haut Aller en bas
Alban
Capitaine de frégate
Capitaine de frégate
Alban


Nombre de messages : 7088
Age : 35
Localisation : Toulon (83)
Date d'inscription : 04/02/2005

Chti un jour Chti toujours Empty
MessageSujet: Re: Chti un jour Chti toujours   Chti un jour Chti toujours EmptySam 31 Mar 2007 - 9:51

Je vais faire la gueule... comme si j'étais le vilain grogon au fond du bar à emmerder tout le monde... pour ce genre de post on ne va pas aller t'embêter non plus....
Alors je comprend que puisse ne plus vouloir rester, si c'est vraiment ton désir on ne va pas non plus essayer de te retenir sans cesse, je vois bien que tu aimes ton coin et son langage, en tant que breton je sais bien que c'est important de se souvenir de ses origines régionales, mais sur un forum à plus grande échelle on ne peut pas se permettre de parler en plusieurs "langues", j'en suis désolé si cela t'a déplu.
Donc toutes nos amitiés et nos voeux de réussite sur le forum de ton escadron virtuel. Chti un jour Chti toujours 052


Bon, sinon j'ai juste fusionné tes deux sujets, il n'était pas nécessaire d'en poster deux, et mettre dans le titre que Vespa ne va pas aime je trouve ça un peu fort... Chti un jour Chti toujours 01
Revenir en haut Aller en bas
http://www.aviation-ancienne.fr
stache13
Sous-lieutenant
Sous-lieutenant
stache13


Nombre de messages : 2556
Age : 74
Localisation : aix en provence
Date d'inscription : 10/01/2006

Chti un jour Chti toujours Empty
MessageSujet: Re: Chti un jour Chti toujours   Chti un jour Chti toujours EmptySam 31 Mar 2007 - 10:05

Si tel est ton desir Dundas, nous ne pouvons te retenir
ca serait une facon que tu sois prisonnier
sache que tu nous manqueras, mais je pense que Vespasiano sera d'accord avec moi, la porte du forum restera ouverte
Revenir en haut Aller en bas
http://airplane.over-blog.com/
Contenu sponsorisé





Chti un jour Chti toujours Empty
MessageSujet: Re: Chti un jour Chti toujours   Chti un jour Chti toujours Empty

Revenir en haut Aller en bas
 
Chti un jour Chti toujours
Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Aviation Ancienne :: Forum Général :: Discussions :: Expression libre-
Sauter vers: